Szkolenia

Przykładowe tematy szkoleń:

Zarządzanie informacją: jak planować przekaz informacyjny z użyciem tekstu, zdjęć, infografik i video?

Infografiki: kreowanie, planowanie, wykonanie

Fotografia prasowa: zasady fotoedycji i selekcji zdjęć. Jak oceniać i wybierać zdjęcia. Budowanie tematów na zdjęciach. Rola podpisów pod zdjęcia

Struktura tekstu. Od czego zacząć pisanie? Zasady konstrukcji tytułów i leadów

Konstrukcja i język przekazu. Dla kogo piszemy?

Gatunki dziennikarskie: informacja, wywiad i reportaż

Jak planować i makietować, by osiągnąć optymalny efekt?

Jak poprowadzić popularny serwis internetowy i social media?

Jak zostać multimedialnym reporterem?

Przedstawione tematy mają charakter blokowy - można je łączyć tworząc program szkolenia lub seminarium trwającego od 3 godzin do 5 dni. Do każdego z tematów przygotowany jest zestaw praktycznych ćwiczeń, pozwalających utrwalić i wykorzystać zdobytą w trakcie szkolenia wiedzę.

Na życzenie uczestnikom kursu wydawane są certyfikaty ukończenia szkolenia oraz materiały szkoleniowe w wersji drukowanej.