Dziennikarz-freelancer: współpraca Agencji Medialnej z magazynem Focus

Wpółpraca Agencji Medialnej z wydawnictwem Gruner&Jahr zaoowocowała publikacją – w czasie niespełna 4 miesięcy – 14 tekstów o bardzo różnorodnej tematyce.

W numerze marcowym Focusa na okładce pojawił się temat o somalijskich piratach i ich powiązaniach z islamskimi grupami terrorystycznymi. Po zimowej przerwie piraci wznowili bowiem aktywność i prasa całego świata znów zaczęła poświęcać im  miejsce na pierwszych stronach. Magazyn Focus – chociaż jest miesięcznikiem i jego cykl produkcyjny trwa długo – wstrzelił się z tematem w doskonały czas. Zainteresowanym polecam lekturę tekstu „Świat kontra piraci”. 

 

Również w marcu na okładce Focusa Historia znalazł się temat o nieuleczalnej ludzkiej chciwości jako przyczynie światowego kryzysu ekonomicznego „Kronika zapowiedzianego krachu”. Redakcja poświęciła różnym aspektom recesji także wydany w maju numer specjalny, zawierający m.in. tekst „Kryzys lepszy od viagry”.

 

 

W kwietniu na okładce Focusa ukazał się tekst o badaniach naukowych, dotyczących zorganizowanej przestępczości. W tym samym numerze znalazł się artykuł o kłopotach współczesnej cywilizacji z ilością wyproduowanych przez nią informacji „Inwazja niezniszczalnych danych”. Kwietniowy Focus Historia zamieścił z kolei mój tekst o ucieczkach z obozów jenieckich w czasie II Wojny Światowej. 

 

 W czerwcowym numerze Focusa znalazł się tekst o wyrafinowanych metodach śledzenia ludzi przez służby wywiadowcze, a w Focusie Ekstra publikacje dotyczące najnowszych badań na temat seksu (Polecam „Cenę orgazmu”). Równie ciekawie zapowiada się kolejny numer specjalny o ekstremalnych psychicznych i fizycznych doświadczeniach ludzi, który ma ukazać się 3 lipca. 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *